3 - ایده ی  کشو برای کابینت های آشپزخانه

ایده ی کشو برای کابینت های آشپزخانه

کشوی کابینت

آیا کابینت های با عمق زیاد دارید که برای دسترسی به تمامی محتوای داخل آن، تلاش می کنید؟ در این صورت، این کابینت ها مانند سیاه چاله هایی هستند که وسایل آشپزخانه شما، در عمق زیاد آنها، شاید سالها از دید و دسترس، ناپدید شوند. این کابینت های با عمق زیاد، برای دور ریختن و دور از دید و دسترس نگه داشتن وسایل زیادی، عالی به نظر می رسند! اما در استفاده آنها، وحشتناک هستند. با تغییر این کابینت های با عمق زیاد به کشوها، هنوز هم می توانید از کل فضای موجود در آنها استفاده کنید. اما با این مزیت بزرگ که دسترسی به وسایل موجود در تمامی قسمت آن، بسیار آسانتر می شود.

 

cabinet drawer 1 - ایده ی  کشو برای کابینت های آشپزخانهدو روش وجود دارد که می توانید کابینت های با عمق زیاد خود را تبدیل به کشو کنید. اولین روش این است که از درب کابینت خلاص شوید و در عوض، چندین ردیف کشو داشته باشید. با این کار، ظاهر آشپزخانه شما تغییر می کند. اگر در حال طراحی کابینت های جدید برای آشپزخانه خود هستید، روی این گزینه به شدت فکر کنید.

در صورتی که نمی خواهید از کابینت های فعلی خود خلاص شوید، طراحی مجدد فضای داخلی کابینت های موجود، گزینه بهتری به نظر می رسد. با این روش، درب کابینت فعلی که عمق زیاد دارد را نگه دارید. اما در فضای پشت درب کابینت، می توانید کشوها را نصب کنید. از این طریق، کشوها، از دید پنهان است و شما می توانید ظاهر درهای کابینت خود را به همان خوبی گذشته، حفظ کنید.

 

کشوی کابینت

 

کشوهای کابیت های خود را با درجه عمق های متفاوت، در نظر بگیرید. کشوهای عیمق، برای نگهداری وسایل، ظروف نقره و وسایل آشپزی شما مناسب هستند. در حالی که کشوهای عمیق تر برای نگهداری وسایل آشپزخانه کوچک و ظروف کوچک، گزینه بهتری هستند.

برای احساس لوکس بخشیدن به کشوهای کابینت های خود، به دنبال ریل های کشویی باشید که به راحتی می توانند توسط شما مورد استفاده قرار گیرند و به اندازه، نرم و انعطاف پذیر هستند. این نوع ریل ها، مانع از بسته شدن ناگهانی و غیر ارادی کشوها می شوند.

 

کشوی کابینت

 

 

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه های مطلب استفاده نمایید.

اگر در زمینه خرید کابینت سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید مطرح نمایید. برای این منظور از فرم تماس استفاده نمایید.

حمید ولایتی مدیریت گروه صنعتی چوبه

درباره ما

گروه صنعتی چوبه با مدیریت مهندس حمید ولایتی با بیش از یک دهه سابقه و تجربه کار با کادری مجرب و کارگاهی مجهز آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه، درب‌های چوبی، دکوراسیون داخلی می باشد.

جدیدترین مقالات