3 - دکوراسیون داخلی چه جایگاهی در خانه شما دارد؟

دکوراسیون داخلی چه جایگاهی در خانه شما دارد؟

دکوراسیون آشپزخانه 2020

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یک هنر است. دانشی می باشد که از طریق تقویت فضای داخلی یک ساختمان می توانید به یک محیط سالم تر از نظر زیبایی شناسی دست پیدا کنید و از بودن در آن محیط نهایت لذت را ببرید. طراح داخلی شخصی است که برنامه ریزی، تحقیق، هماهنگی و مدیریت کارهای مربوط به پروژه های دکوراسیون داخلی را بر عهده می گیرد. در گذشته فضای داخلی معمولا به صورت غریزی طراحی می شد اما با گذشت زمان و پیشرفت جامعه معماری طراحی فضای داخلی و متریالی که در آن استفاده می شود به طور کلی تغییر کرد. بهتر است با یک مثال به فهم بیشتر این موضوع بپردازیم. اگر در گذشته از کابینت آشپزخانه صرفا جهت نظم دهی به ظروف و وسایل آشپزی استفاده می شد اما امروزه بحث فرق می کند. امروز قبل از اینکه به اهمیت وجود آن فکر کنند به طرح و رنگ و مسائلی از این قبیل می پردازند. حتی می توان گفت کابینت یک عضو ضروری در آشپزخانه شده است که در هنگام خریداری و نصب آن فقط به طرح و جنس و رنگ و دوام آن اشاره می شود. این تفاوت توجه به دکوراسیون را در دنیای مدرن امروزی به طور واضح نشان می دهد.

چه موقع باید به دکوراسیون داخلی بپردازیم؟

مراجعه برای دکوراسیون داخلی در زمان های مختلفی می تواند صورت بگیرد. اگر مشغول ساختمان سازی هستید و می خواهید به طراحی قسمت های مختلف مثل اتاق نشیمن، آشپزخانه و … بپردازید، مناسب ترین زمان است که از طراح داخلی کمک بگیرید. او به شما کمک می کند که چه ترکیبی به فضایی که شما ساخته اید بیشتر می آید. از طرفی گاهی اوقات بعد از سال ها زندگی در خانه دلتان می خواهید تنوعی را تجربه کنید. دقیقا زمان آن فرا می رسد که برای دکوراسیون داخلی اقدام کنید. می توانید با تغییر کابینت ها، درب ها، کمد دیواری ها و خیلی موارد دیگر بدون اینکه خانه ی خود را از نو بکوبید، محیطی جدید برای خود فراهم کنید و روحیه ی خود را تقویت نمایید. ما در این زمینه و ساخت محیطی جدید برای شما کمکتان می کنیم.

دکوراسیون داخلی

عناصر مورد توجه در هنگام دکوراسیون داخلی

یکی از سوال های مهم این است، هنگامی که می خواهید به تغییر دکوراسیون داخلی بپردازید به چه نکاتی باید توجه کنید؟ یکی از آن موارد مهم بودجه شما است. شما باید قبل از انتخاب هر چیز دیگری مثل کابینت، درب، کفپوش، کمد دیواری، جاکفشی، میز و … به این فکر کنید که چه مقدار بودجه برای این کار می خواهید صرف کنید. اما جای نگرانی نیست. اینطور فکر نکنید برای اینکه تغییر دکوراسیون ایجاد نمایید حتما باید هزینه های زیادی را متحمل شوید. با یک مثال برای شما توضیح می دهیم که چطور می توانید با هزینه ی کمتر محیط زندگی خود را تغییر دهید. یکی از قسمت های مهم در هر خانه ای آشپزخانه می باشد. آشپزخانه اغلب قطب خانه به حساب می آید. اگر مشکل هزینه ندارید که بسیار عالی اما اگر بودجه ی زیادی را برای صرف تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه ندارید می توانید چیدمان داخلی را حفظ کرده، مثل میز ها، صندلی ها، فرش و … آنگاه به تغییر درب ها، اتصالات کابینت و … بپردازید. این تغییرات به تنهایی می توانند دگرگونی های زیادی را در آشپزخانه شما ایجاد کنند. یکی دیگر از موارد مهم که در هنگام بازسازی یک آشپزخانه باید در نظر بگیرید انتخاب درست رنگ ها می باشد تا فضای بهتری را ایجاد کنید. برای مثال ما برای شما از کابینت آشپزخانه ۲۰۲۰ استفاده می کنیم که ترند است و در آن طرح کابینت آشپزخانه ۲۰۲۰ و رنگ کابینت آشپزخانه ۲۰۲۰ رعایت شده است. تمام این ها را رعایت می کنیم تا به روز باشید.

بهترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

کسی که درک درستی از دکوراسیون داخلی دارد می داند که باید به گونه ای طراحی را انجام دهد که فرد در آن مکان احساس آرامش کند. قبل از اینکه به زیبایی اهمیت دهید باید به متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد هم توجه کنید. برای مثال ما کابینت آشپزخانه MDF را به شما پیشنهاد می دهیم و برای شما فراهم می کنیم که دوام بالایی دارد و طی سال ها برای شما کار می کند. نگهداری از آن راحت تر است و در صورتی که به آن آب برخورد کند سریعا آسیب نمی بیند. اگرچه باید بدانید که باید از آن خوب نگهداری کنید. چون بهترین متریال ها هم در صورت استفاده نادرست به مرور از بین می روند. در این قسمت می خواهیم به بخش هایی از آشپزخانه بپردازیم که در دکوراسیون داخلی مهم جلوه می کنند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه

برای داشتن ظاهری مدرن باید طراحی دکوراسیون داخلی به روز انجام دهید. یکی از وسایل آشپزخانه یخچال می باشد که دارای ارتفاع زیادی است. زمانی که می خواهید کابینت طراحی کنید باید به فکر قرار گرفتن یخچال در قسمتی از آن باشید. همچنین بسیاری از مواد غذایی و ظروف در آشپزخانه قرار است در کابینت جای گیرند به همین دلیل باید موارد مربوط به فضای ایجاد شده درست برای تمام این ها را در هنگام طراحی در نظر داشته باشید.

سطح کار

یکی دیگر از موارد که باید به آن توجه کنید سطح کار است که فضای کافی را به شما بدهد. همچنین باید از متریال با دوام در آن استفاده کنید.

کفپوش

کفپوش ها هم یکی دیگر از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی هستند. چوب ها یکی از بهترین متریال برای این قسمت به حساب می آیند و طرح چوب ها هم می توانند یک زیبایی خاص را به کف آشپزخانه شما ببخشند.

در آخر

دکوراسیون داخلی مبحث مهمی است که اگر می خواهید تحولی در فضای خود ایجاد نمایید باید به آن دقت کنید. ما در این زمینه خدماتی را به شما عرضه می کنیم که دارای بهترین کیفیت هستند و از لحاظ زیبایی شناسی محیط شما را پشتیبانی می کنند. می توانید بهترین محصولات در زمینه مصنوعات چوبی مثل درب، کابینت و … را از ما تهیه کنید. ما برای شما جدیدترین ها را به همراه داریم. اگر بخواهید ما برای شما از طرح دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰ و رنگ دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰ استفاده می کنیم که خانه ی شما را به مدرن ترین خانه سال تبدیل می نماید. بهترین ها را در زمینه ی مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی با ما تجربه کنید تا خانه شما در بین سایر خانه ها خاص ترین باشد و از بودن در آن حال شما خوب گردد.

منابع

https://en.wikipedia.org/wiki/Interior_design
https://www.homify.in/rooms/kitchen

 

مشتاقانه منتظر ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص این مطلب هستم. بدین منظور از قسمت دیدگاه های مطلب استفاده نمایید.

اگر در زمینه خرید کابینت سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید مطرح نمایید. برای این منظور از فرم تماس استفاده نمایید.

حمید ولایتی مدیریت گروه صنعتی چوبه

    همیشه همراه شما هستیم: اگر در زمینه خرید سوالی دارید یا به مشاوره نیاز دارید مطرح نمایید. 07 75 28 33 - 21 (98+) | 60 12 290 - 933 (98+).

    درباره ما

    گروه صنعتی چوبه با مدیریت مهندس حمید ولایتی با بیش از یک دهه سابقه و تجربه کار با کادری مجرب و کارگاهی مجهز آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه، درب‌های چوبی، دکوراسیون داخلی می باشد.

    جدیدترین مقالات